FANDOM


The Davenport house/Living room

Big D: We’re going to L.A.
Bree: I thought, we are in L.A.
Big D: Another part of L.A.
Bree: And where in L.A.??
Brooke: Could you stop, ending every sentence you say with L.A.-
Adam: You ended with L.A.
Brooke: (angry) I WASN’T FINISHED YET!!! (normal) Please
Chase: Where we are going to stay?
Big D: In the famous Palm Woods
Leo: (excited) OH MY GOSH!! (normal) What are Palm Woods?
Brooke: The Palm Woods are apartments
Tasha: And you know that why?
Brooke: The hottest new celebrities live there
Adam: (excited) Like Selena Gomez or Lucy Hale?
Brooke: Nope! Like Lucy Stone, Jo Taylor, Camille Roberts or BIG TIME RUSH!!!!

Palm Woods/BTR apartment

Mrs. Knight: Katie! Go make friends
Katie: I don’t need friends!!!
Mrs. Knight: KATIE!!!
Katie: Okay! (leaves)

Palm Woods pool

Debby, Brooke and Bree are lying on the beach chairs, where normally BTR lays

Bree: This is life
Brooke: I totally could get used to that
Debby: Yea, me too!

Leo walks over

Leo: Mind if I join you?
Bree: Get away Leo
Leo: I’m staying here anyway! (takes the last chair)

5 minutes

Big Time Rush

James: Excuse me ladies, those are our chairs
Leo: Excuse me!! I’m a dude
Brooke: (not looking at them) And do you think you are!?
Carlos: Big Time Rush
Brooke: (gets up) OH MY GOSH!!! That means we are blocking Big Time Rushes chairs?
Kendall: YES!!
Brooke: Cool! (lays back down)
Logan: So… Do you make room?
Brooke: (in mind) I got a plan
Debby: (in mind) I know what
Brooke: (in mind) Follow my lead!
Bree & Debby: (in mind) Deal
Brooke: Of course (gets up and walks toward the boys)

Debby and Bree follow her

Brooke: (in mind) 3,2, 1!

Brooke, Bree and Debby pushing the boys into the pool. Katie walks by

Katie: Nice work!

Brooke, Debby and Bree wave the boys and lay back down

Katie: Where have you been all my life?
Debby: Mission Creek
Katie: I’ve never seen you here before
Brooke: I’m Brooke (points at Debby) That’s Debby and this (points at Bree) is Bree
Katie: I’m Katie
Brooke: Go Leo, look for the boys!
Leo: They are in the pool!
Brooke: Our boys!!
Leo: I said, they are in the pool!! Look Adam is playing merman with that guy!
Brooke: That’s Carlos
Debby: I’ve never seen a merman with a helmet
Leo: Me (Debby throws him in the pool) neither (now in the water)
Debby: You can have this chair
Katie: Thanks (lays down)
James: My hair
Kendall: KATIE!!
Katie: What? I did nothing!
Kendall: This time!

The boys and Leo get out of the pool. Camille walks by.

Camille: What have you done? Why? Why? How? How could you? (slaps Logan and leaves)
Brooke: Camille?
Logan: Yes!
Brooke: I like her!
Logan: Because she slaps me?
Brooke: Reason enough!
Logan: Oha…
Bree: I thought, you like Big Time Rush?
Brooke: I do, but they are just ordinary people, who live their dreams
Bree: You mean annoying, childish boys, who were at the right time on the right place
Brooke: That’s what I said, only I said it nicer
Bree: Since when are you nice?
Brooke: Since when you’re not nice?
James: GIRLS!!!
Debby: What ?!
James: Stop fighting!!
Brooke, Bree & Debby: Okay

BTR apartment

Mrs. Knight: And Katie? Found friends?
Katie: (walks to the door and opens it) COME IN!!
Brooke: (walks in) What’s up?
Adam: (walks in) Uuuhhh swirly slide (runs to the slide)
Bree: (walks in) Hey
Chase: (walks in) Hello Mrs. Knight

Mrs. Knight’s mouth drops open

Leo: (walks in) Uuuhh swirly slide (runs to the slide)
Debby: (walks in) Hiii
Mrs. Knight: How many are coming?
Katie: That’s it

Kendall, Jo, James, Lucy, Carlos, Alexa, Logan and Camille walk in

Mrs. Knight: I thought, that’s it!!
Katie: Of my friends!!
Mrs. Knight: Since when you are here?
Brooke: Since today
Adam: Little help please?
Debby: I help you (walks over to the slide and pulls Adam out)
Adam: Thank you!! I never try that again
James: He does know, if he-
Bree: Don’t try to explain something to him
James: Why?
Bree: It would take forever
Brooke: And longer
Lucy: Hey, I’m Lucy Stone. James’ girlfriend
Brooke: Brooke I have a boyfriend Donovan
Adam: I thought your middle name is Sydney?
Brooke: No, it’s not!! It never was!!
Bree: And I’m Bree I have a boyfriend as well Davenport
Adam: I thought you-
Bree: Sip it Adam!!!
Lucy: I’m not jealous!!!
Brooke: Never said it!!
Debby: Hey Lucy, I’m Debby single Davenport
Lucy: Single?
Brooke & Bree: (singing voice) Jealous
Lucy: I’M NOT JEALOUS!!!! (walks off)
Brooke: Go, talk to her
James: Okay (walks off)
Jo: Hey, I’m Jo
Brooke: Brooke
Bree: Bree
Debby: Debby
Jo: Nice to meet you girls

Evening

The gangs are sitting on the couch in 2J

Jo: So… where do you live?
Debby: In 2K
Carlos: That’s the next apartment
Brooke: Guys?
All: Yes?
Brooke: Adam get stucked in the slide… again…
All: Oh…

They get up and help Adam out

Alexa: I would say, never buy a swirly slide!!
Bree: Good idea
Adam: But I love this slide!!!
Camille: But you get stucked everytime
Adam: I know!! That’s what I love!!

The radio plays “Windows Down”

Brooke: Throw it up, woo hoo! I love that song
Carlos: Thanks
Brooke: Right… Big Time Rush Windows Down
Kendall: Do you think, what I think?

Carlos, James and Logan smile at Kendall

Next Evening

Kendall: Hello everybody, tonight we have a surprise for you
Carlos: A new friend of ours
James: Is going to perform with us
Logan: Give it up for….
Big Time Rush: BROOKE DONOVAN!!!
The gangs: GO!! (push Brooke on stage)

Everybody cheers

[Brooke:]
Now I'm about to give you my heart
But remember this one thing
I've never been in love before
So you gotta go easy on me

[Kendall Big Time Rush:]
I heard love is dangerous
Once you fall you never get enough
But the thought of you leaving
Ain't so easy for me

[Chorus:]
Don't hurt me
Desert me
Don't give up on me
What would I wanna do that for?
Don't use me
Take advantage of me
Make me sorry I ever counted on you
1, 2, 3, 4 to the 5, baby, I'm counting on you [x4]

[Kendall:]
Understand I've been here before,
Thought I found someone I finally could adore

[Carlos:]
But you failed my test,
Got to know her better saw I wasn't the only one

[Brooke and James:]
But I'm willing to put my trust in you,
Baby you can put your trust in me

[Carlos:]
Just like a count to 3,
You can count on me and you're never gonna see

[Logan:]
No numbers in my pocket.
Anything I'm doing girl I'll drop it for you

[Brooke and James:]
'Cause you're the one I'm giving my heart to but I gotta be the only one

[Chorus:]
Don't hurt me
Desert me
Don't give up on me
What would I wanna do that for?
Don't use me
Take advantage of me
Make me sorry I ever counted on you
1, 2, 3, 4 to the 5 baby I'm counting on you [x4]

[All:]
I really hope you understand
That if you wanna take my hand

[James:]
You should put yours over my heart
I promise to be careful from the start

[All:]
I'm trusting you with lovin' me
Very very carefully

[Brooke:]
Never been so vulnerable

[All:]
Baby I'll make you comfortable

1, 2, 3, 4 to the 5 (yeah), baby, I'm counting on you (oh)
1, 2, 3, 4 to the 5 (why would I want to do that, hey, yeah)
1, 2, 3, 4 to the 5, baby, I'm counting on you
1, 2, 3, 4 to the 5

[Brooke:]
Now I'm about to give you my heart
So remember this one thing
I've never been in love before
Yeah, you gotta go easy on me.

  [Big Time Rush:] (Brooke dances with them)
Get a call on a random afternoon
I pick it up and I see that it's you
Like my heart, you were breaking the news, you say
It's over, it's over, it's over.

Heading out, cause I'm out of my mind
All my friends are gonna see me tonight
Staying here 'til the sun starts to rise,
And I'm, I'm gonna, I'm gonna, I'm gonna...

Dance hard, laugh more, turn the music up now
Party like a rockstar! Can I get a what now?
I swear I'll do, anything that I have to
'Til I forget about...

Jump up, fall down, gotta play it loud now
Don't care, my head's spinning all around now
I swear I'll do, anything that I have to...
'Til I forget about you!

'Til I forget about you!

And you thought, I'd be here on my own
Waiting for you to knock on my door
Since you left I don't wait by the phone
I'm moving, I'm moving, I'm moving
Found a place where I can lose myself
And just leave your memory on the shelf
See I'm fine, no I don't need nobody else
Cause I'm, I'm going, I'm going, I'm going...

Dance hard, laugh more, turn the music up now
Party like a rockstar! Can I get a what now?
I swear I'll do, anything that I have to
'Til I forget about...
Jump up, fall down, gotta play it loud now
Don't care, my head's spinning all around now
I swear I'll do, anything that I have to...
'Til I forget about you!

Spending money like you don't mean a thing
Going crazy, now don't even think
I'm losing my mind, It's all I can do
'Til I forget about you

Dance hard, laugh more, turn the music up now
Party like a rockstar! Can I get a what now?
I swear I'll do, anything that I have to
'Til I forget about...

Jump up, fall down, gotta play it loud now
Don't care, my head's spinning all around now
I swear I'll do, anything that I have to...
'Til I forget about you! (you)

'Til I forget about you
'Til I forget about you
I can't forget about you!

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.